Gwarancja
Ogólne zasady
gwarancji
Złóż reklamację online
Najczęściej zadawane
pytania
Wypełnij formularz reklamacyjny dostępny powyżej. Przygotuj wcześniej dane zakupu oraz zdjęcia uszkodzeń. Znacząco przyspieszą one cały proces. Po wysłaniu formularza skontaktujemy się Tobą telefonicznie lub mailowo w celu ustalenia dalszych kroków.
Gwarancja obejmuje uszkodzenia w obrębie produktu, które wynikają z wady komponentów i powstały bezpośrednio na linii produkcyjnej.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, niedokręconych dławnic, ingerencji i przeróbek opraw. Innymi słowy, zewnętrznej ingerencji wpływającej na cechy produktu, które zostały określone w gwarancji producenta.
Gwarancję traci się m.in. gdy:
– oprawy są użytkowane w celach, do których nie są przeznaczone,
– następuje ingerencja w produkt,
– nie przestrzega się warunków gwarancji producenta,
– następuje przepięcie lub wyładowanie na sieci, a klient nie zastosował się do zaleceń i nie zastosował stosownych zabezpieczeń,
– przy niestosowaniu się do instrukcji montażu.
Oprawę należy wyczyścić z wszelkich zabrudzeń, spakować i zabezpieczyć w taki sposób, by nie uległa uszkodzeniu podczas transportu.
Jeśli jest to reklamacja, to koszty wysyłki ponosi nasza firma. Jeśli natomiast jest to proces naprawy, to koszty ponosi klient.
Skontaktuj się
z Działem Reklamacji
Baza wiedzy
Zapewniamy stały kontakt z producentem jednocześnie gwarantując na terenie Polski odpowiedzialność jakościową za produkt
oraz jego pogwarancyjną obsługę.
-
Bezpieczeństwo na przejazdach kolejowo-drogowych
Aktywnie wspieramy inicjatywy na rzecz poprawy bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych. Jako Technolight…
-
Innowacyjne, trwałe i przyjazne dla środowiska. Jak dokonać mądrego wyboru oświetlenia?
-
Aluminiowe odbłyśniki vs soczewki z tworzyw sztucznych
Aluminiowe odbłyśniki vs soczewki z tworzyw sztucznych
-
Sukcesywna eliminacja technologii optyki soczewkowej kluczem do poprawy bezpieczeństwa użytkowników dróg