Gwarancja


Ogólne zasady
gwarancji

Złóż reklamację online

    Dane zgłaszającego

    Lokalizacja obiektu

    Dokument zakupu

    Dołącz fotografie z miejsca instalacji
    Administratorem Państwa danych jest Tomasz Matkowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „Biuro Techniczno-Handlowe Technolight Tomasz Matkowski” („Technolight”). Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Technolight w celach związanych z przyjęciem oraz rozpatrzeniem Państwa reklamacji oraz ewentualnie spełnieniem związanych z nią żądań na podstawie art. 6 ust. 1 lit b), c), oraz f) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”). Dane osobowe będą przetwarzane przez okres obsługi procesu reklamacji, jak również zgodnie z terminami określonymi w przepisach prawa, w tym do momentu wygaśnięcia ewentualnych roszczeń. Przetwarzanie danych osobowych nie obejmuje automatycznego podejmowania decyzji ani profilowania. Przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora danych dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyby uznali Państwo, że przetwarzanie ich danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do złożenia reklamacji. Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo w polityce ochrony danych osobowych/polityce prywatności.

    Najczęściej zadawane
    pytania

    Wypełnij formularz reklamacyjny dostępny powyżej. Przygotuj wcześniej dane zakupu oraz zdjęcia uszkodzeń. Znacząco przyspieszą one cały proces. Po wysłaniu formularza skontaktujemy się Tobą telefonicznie lub mailowo w celu ustalenia dalszych kroków.

    Gwarancja obejmuje uszkodzenia w obrębie produktu, które wynikają z wady komponentów i powstały bezpośrednio na linii produkcyjnej.

    Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, niedokręconych dławnic, ingerencji i przeróbek opraw. Innymi słowy, zewnętrznej ingerencji wpływającej na cechy produktu, które zostały określone w gwarancji producenta.

    Gwarancję traci się m.in. gdy:
    – oprawy są użytkowane w celach, do których nie są przeznaczone,
    – następuje ingerencja w produkt,
    – nie przestrzega się warunków gwarancji producenta,
    – następuje przepięcie lub wyładowanie na sieci, a klient nie zastosował się do zaleceń i nie zastosował stosownych zabezpieczeń,
    – przy niestosowaniu się do instrukcji montażu.

    Oprawę należy wyczyścić z wszelkich zabrudzeń, spakować i zabezpieczyć w taki sposób, by nie uległa uszkodzeniu podczas transportu.

    Jeśli jest to reklamacja, to koszty wysyłki ponosi nasza firma. Jeśli natomiast jest to proces naprawy, to koszty ponosi klient.

    Baza wiedzy

    Zapewniamy stały kontakt z producentem jednocześnie gwarantując na terenie Polski odpowiedzialność jakościową za produkt
    oraz jego pogwarancyjną obsługę.

    • blog 1

      Bezpieczeństwo na przejazdach kolejowo-drogowych

      Aktywnie wspieramy inicjatywy na rzecz poprawy bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych. Jako Technolight…

      Więcej

    • blog 2

      Innowacyjne, trwałe i przyjazne dla środowiska. Jak dokonać mądrego wyboru oświetlenia?

      Więcej

    • blog 1

      Aluminiowe odbłyśniki vs soczewki z tworzyw sztucznych

      Aluminiowe odbłyśniki vs soczewki z tworzyw sztucznych

      Więcej

    • blog 1

      Sukcesywna eliminacja technologii optyki soczewkowej kluczem do poprawy bezpieczeństwa użytkowników dróg

      Więcej